UCHWAŁA Nr III/16/2018
RADY GMINY DRUŻBICE
z dnia 21 grudnia 2018 r.
w sprawie powołania składów liczbowych i osobowych stałych Komisji Rady Gminy Drużbice
Na podstawie art. 21 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz.994, po. 1000, poz. 1349, poz. 1432) oraz § 59 ust. 1 Statutu Gminy Drużbice, Rada Gminy Drużbice uchwala, co następuje:
§1. Ustala się skład liczbowy Komisji Rady Gminy Drużbice w następujący sposób:
1) Komisja Rewizyjna liczyć będzie 5 osób
2) Komisja Skarg Wniosków i Petycji liczyć będzie 5 osób
3) Komisja Finansowo-Gospodarcza, Rolnictwa i Ochrony Środowiska liczyć będzie 7 osób
4) Komisja Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego liczyć będzie 5 osób
5) Komisja Spraw Społecznych i Zdrowia liczyć będzie 5 osób
§2. Ustala się skład osobowy Komisji Rady Gminy Drużbice w następujący sposób:
1) Komisja Rewizyjna:
1. Przewodniczący - Józef Bartkiewicz
2. Zastępca Przewodniczącego - Stanisław Wojtyra
3. Członkowie:
a) Tomasz Cieślak
b) Jacek Olejnik.
2) Komisja Skarg Wniosków i Petycji
1. Przewodniczący - Jacek Walczyk
2. Zastępca Przewodniczącego - Jacek Olejnik
3. Członkowie:
a) Krystyna Wardal
b) Agnieszka Korpas
3) Komisja Finansowo-Gospodarcza, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
1. Przewodniczący - Marcin Okruszek
2. Zastępca Przewodniczącego - Stanisław Wojtyra
3. Członkowie:
a) Piotr Dobrosik
b) Piotr Kociołek
c) Jarosław Śmigielski
d) Jacek Walczyk
e) Jacek Olejnik
4) Komisja Oświaty, Kultury i Porządku Publicznego
1. Przewodniczący - Jarosław Śmigielski
2. Zastępca Przewodniczącego - Jerzy Borowiec
3. Członkowie:
a) Anna Książczyk
b) Marcin Okruszek.
c) Agnieszka Korpas
5) Komisja Spraw Społecznych i Zdrowia
1. Przewodniczący - Krystyna Wardal
2. Zastępca Przewodniczącego - Agnieszka Korpas
3. Członkowie:
a) Józef Bartkiewicz
b) Jerzy Borowiec
c) Anna Książczyk.
§2. Traci moc uchwała nr II/3/2014 Rady Gminy Drużbice z dnia 9 grudnia 2014 r.
w sprawie powołania składów osobowych stałych Komisji Rady Gminy Drużbice.
§3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia