zwiń
0.0.0 w/s dokonania zmian w składzie osobowym Kom... Wersja od:

ZARZĄDZENIE Nr 0050.93.2017

WÓJTA GMINY DRUŻBICE

z dnia 29 sierpnia 2017 r.

w sprawie dokonania zmian w składzie osobowym Komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym(t.j. Dz. U. z 2016


r. poz. 446, poz. 1579, poz. 1948; z 2017 r. poz. 730, poz. 935.) zarządzam, co następuje:

§1. Odwołuję ze składu Komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania Panią Anetę Sikora.

§2. Powołuję w skład Komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby urzędu stanu cywilnego zwanej dalej „Komisją”, Panią Kamilę Kopcik

§3. 1. Aktualny skład osobowy Komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania.

1) Anetta Mądry

2) Sylwia Krakowska

3) Mirosława Leśniewska

4) Elżbieta Kucner

5) Kamila Kopcik

2. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący wybrany na pierwszym posiedzeniu Komisji, spośród członków komisji w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów.

3. Przeprowadzenie procesu brakowania druków ścisłego zarachowania powinno nastąpić do dnia ostatniego każdego miesiąca.

§4. 1. Komisja w zakresie brakowania druków ścisłego zarachowania wykonuje następujące czynności:

1)  dokonuje rozliczenia ilościowego niewykorzystanych druków z wskazaniem numerów formularzy,

2) Po zakończeniu rozliczenia i brakowania komisja sporządza w dwóch egzemplarzach protokół. niewykorzystanych druków ścisłego zarachowania, Zawiera on w szczególności informację o składzie komisji ze wskazaniem osoby przewodniczącego, osobach obecnych przy brakowaniu i charakterze ich udziału, dacie sporządzenia protokołu, dacie brakowania druków ścisłego zarachowania, liczbie wybrakowanych formularzy, numerach formularzy. Protokół podpisany przez wszystkich członków komisji.

3) dokonuje fizycznego zniszczenia niewykorzystanych druków ścisłego zarachowania.

2. Wzór protokołu zniszczenia druków ścisłego zarachowania, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§5. Za prawidłowy i terminowy przebieg rozliczenia i brakowania druków ścisłego zarachowania odpowiedzialny jest Przewodniczący Komisji.

§6. Traci moc Zarządzenie Nr 0050.76.2015 Wójta Gminy Drużbice z dnia 1 czerwca 2015 roku w sprawie powołania Komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania.

§7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Druzbice

Bożena Zielińska

…........................................................

(pieczęć urzędu)

nr sprawy:..........................................

PROTOKÓŁ …....../201...

brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby wydawania

odpisów w urzędzie stanu cywilnego oraz zaświadczeń w jednostce

sporządzony w dniu …............................r.

przez Komisję powołaną Zarządzeniem Nr 0050.93.2017 Wójta Gminy Drużbice z dnia 29 sierpnia 2017 r. w składzie:

1. Anetta Mądry

2. Sylwia Krakowska

3. Mirosława Leśniewska

4. Elżbieta Kucner

5. Kamila Kopcik

1. Komisja na pierwszym posiedzeniu w dniu ….............. wybrała ze swojego składu w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów Przewodniczącego Komisji w osobie ….....................................

Skład i pełnione funkcje w Komisji:

1) ….................................. – …....................,

2) ….................................. – ….....................,

3) …................................... -..........................,

4) …................................... -..........................,

5) …................................... -..........................,

1.  Komisja w składzie:

1. Anetta Mądry

2. Sylwia Krakowska

3. Mirosława Leśniewska

4. Elżbieta Kucner

5. Kamila Kopcik

dokonała komisyjnego zniszczenia w niszczarce, jednego błędnie wydrukowanego druku odpisu USC nr …................................

3. Komisyjnego zniszczenia dokonano w obecności Kierownika, Z-cy Kierownika ..................................

4. Na tym protokół zakończono.

Podpisy członków Komisji:

1. …...............................

2. …...............................

3. …...............................

4. …................................

5. …................................