ZARZĄDZENIE Nr 0050.76.2015
WÓJTA GMINY DRUŻBICE
z dnia 1 czerwca 2015 r.
w sprawie powołania Komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.) w związku z wejściem w życie z dniem 1 marca 2015r. Ustawy
z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 1741 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§1. 1. Powołuję Komisję do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby urzędu stanu cywilnego zwanej dalej „Komisją”, w następującym składzie osobowym:
1) Anetta Mądry
2) Sylwia Krakowska
3) Mirosława Leśniewska
4) Elżbieta Kucner
5) Aneta Sikora
2. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący wybrany na pierwszym posiedzeniu Komisji, spośród członków komisji w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów.
3. Przeprowadzenie procesu brakowania druków ścisłego zarachowania powinno nastąpić do dnia ostatniego każdego miesiąca.
§2. 1. Komisja w zakresie brakowania druków ścisłego zarachowania wykonuje następujące czynności:
1) dokonuje rozliczenia ilościowego niewykorzystanych druków z wskazaniem numerów formularzy,
2) Po zakończeniu rozliczenia i brakowania komisja sporządza w dwóch egzemplarzach protokół. niewykorzystanych druków ścisłego zarachowania, Zawiera on w szczególności informację o składzie komisji ze wskazaniem osoby przewodniczącego, osobach obecnych przy brakowaniu i charakterze ich udziału, dacie sporządzenia protokołu, dacie brakowania druków ścisłego zarachowania, liczbie wybrakowanych formularzy, numerach formularzy. Protokół podpisany przez wszystkich członków komisji.
3) dokonuje fizycznego zniszczenia niewykorzystanych druków ścisłego zarachowania.
2. Wzór protokołu zniszczenia druków ścisłego zarachowania, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§3. Za prawidłowy i terminowy przebieg rozliczenia i brakowania druków ścisłego zarachowania odpowiedzialny jest Przewodniczący Komisji.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
…........................................................
…........................................................
(pieczęć urzędu)
nr sprawy:..........................................
PROTOKÓŁ …....../2015
brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby wydawania
odpisów w urzędzie stanu cywilnego oraz zaświadczeń w jednostce
sporządzony w dniu …............................r.
przez Komisję powołaną Zarządzeniem Nr 0050.76.2015 Wójta Gminy Drużbice z dnia 1 czerwca 2015r.w składzie:
1. Anetta Mądry
Sylwia Krakowska
Mirosława Leśniewska
Elżbieta Kucner
Aneta Sikora
1. Komisja na pierwszym posiedzeniu w dniu ….............. wybrała ze swojego składu w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów Przewodniczącego Komisji w osobie ….....................................
Skład i pełnione funkcje w Komisji:
1) ….................................. – …....................,
2) ….................................. – ….....................,
3) …................................... -..........................,
4) …................................... -..........................,
5) …................................... -..........................,
1. Komisja w składzie:
1. Aneta Sikora
2. Anetta Mądry
3. Sylwia Krakowska
4. Mirosława Leśniewska
5. Elżbieta Kucner
dokonała komisyjnego zniszczenia w niszczarce, jednego błędnie wydrukowanego druku odpisu USC nr …................................
3. Komisyjnego zniszczenia dokonano w obecności Kierownika, Z-cy Kierownika ..................................
4. Na tym protokół zakończono.
Podpisy członków Komisji:
1. …...............................
2. …...............................
3. …...............................
4. …................................
5. …................................