zwiń
0.0.0 w/s powołania komisji archiwizacyjnej w cel... Wersja od:

ZARZĄDZENIE Nr 0050.105.2015

WÓJTA GMINY DRUŻBICE

z dnia 22 lipca 2015 r.

w sprawie powołania komisji archiwizacyjnej w celu przeprowadzenia archiwizacji i przekazania dokumentów z wyborów do rad gmin, rad powiatów i Sejmiku Województwa Łódzkiego oraz bezpośrednich wyborów wójtów, burmistrzów, prezydentów miast przeprowadzonych w dniu 16 listopada 2014 r. i wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 10 maja 2015 roku

Na podstawie art. 8 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r.-Kodeks Wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112, z późn. zm.), § 7 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 13 listopada 2013 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów (Dz. U. z dnia 10 grudnia 2013 r. poz. 1488) oraz dyspozycji Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Piotrkowie Trybunalskim przekazanych pismami z dnia 17 lipca 2015 r., znak: DPT.0124-7/15 oraz z dnia 23 lipca 2015 r., znak: DPT.0124-8/15 zarządza się, co następuje:

§1. Powołuje się komisję w celu przeprowadzenia archiwizacji i przekazania dokumentów z wyborów do rad gmin, rad powiatów i Sejmiku Województwa Łódzkiego oraz bezpośrednich wyborów wójtów, burmistrzów, prezydentów miast przeprowadzonych w dniu 16 listopada 2014 r. i wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej przeprowadzonych w dniu 10 maja 2015 roku, w składzie:

1) Anetta Mądry – urzędnik wyborczy – Przewodniczący

2) Anita Śmigielska – inspektor – Członek

3) Katarzyna Wąsik – inspektor – Członek

4) Ewelina Rybak – pomoc administracyjna – Członek

§2. 1. Powołana komisja przeprowadzi segregację dokumentów do przekazania Delegaturze Krajowego Biura Wyborczego w Piotrkowie Trybunalskim na:

a) dokumentację archiwalną (kat. A),

b) dokumentację niearchiwalną (kat. B).

2. Zadaniem komisji będzie posegregowanie wszystkich dokumentów i materiałów znajdujących się w depozycie Wójta Gminy Drużbice wg kategorii i objęcie ich spisami zdawczo-odbiorczymi, sporządzenie spisu dokumentacji niearchiwalnej i protokołu oceny tej dokumentacji.

3. Komisja przygotuje do przekazania:

a) zgłoszenia list kandydatów na radnych wraz z załączonymi dokumentami, zgłoszenia kandydatów na wójta, wraz z załączonymi dokumentami, protokoły głosowania w obwodzie, protokoły posiedzeń terytorialnych i obwodowych komisji wyborczych, uchwały podejmowane przez te komisje, urzędowe obwieszczenia, komunikaty oraz inne dokumenty dotyczące obsługi terytorialnej i obwodowej komisji wyborczej,

b) spisy wyborców, karty do głosowania (wykorzystane i niewykorzystane) oraz inne, nie będące dokumentami kat. A,

§3. Czynności wymienione w § 2 Komisja wykona w terminie do 5 sierpnia 2015 r.

§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.