zwiń
0.0.0 w/s przeprowadzenia konsultacji społecznych... Wersja od:

ZARZĄDZENIE Nr 0050.4.2020

WÓJTA GMINY DRUŻBICE

z dnia 8 stycznia 2020 r.

w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Sołectwa Podstoła w sprawie zmiany statutu Sołectwa Podstoła.

Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506, 1309, 1571, 1696, 1815) w związku z uchwałą Nr XVII/121/2004 Rady Gminy Drużbice z dnia 28 grudnia 2004 roku w sprawie przyjęcia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Drużbice oraz  § 40 Uchwały Nr XX/199/2016 Rady Gminy Drużbice z dnia 21 października 2016 r. w sprawie nadania statutu sołectwu Podstoła (Dz. Urz woj. lodz. poz. 4607):

WÓJT GMINY DRUŻBICE

zarządza, co następuje:

§1. Zwołuję zebranie wiejskie celem przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami sołectwa Podstoła w sprawie zmiany Statutu sołectwa Podstoła.

§2. 1.  Ustalam termin przeprowadzenia zebrania, o którym mowa w § 1 na dzień 20 stycznia 2019 roku o godz. 17.00 (I termin), o godz. 17.15 (II termin).

2.   Ustalam miejsce przeprowadzenia zebrania, o którym mowa w § 1 w sali OSP w Podstole.

§3. 1. Konsultacje społeczne przeprowadzone zostaną w formie otwartego spotkania z mieszkańcami sołectwa Podstoła.

2. Mieszkańcy mogą zgłaszać swoje uwagi i wnioski na formularzu do składania uwag i wniosków, który stanowi załącznik do zarządzenia.

§4. Na przewodniczącą zebrania wyznaczam Panią Dorotę Augustyniak p.o. Z-cy Wójta Gminy Drużbice.

§5. Zarządzenie podaje się do wiadomości mieszkańcom sołectw na co najmniej 7 dni przed datą wyznaczonego zebrania poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń poszczególnych sołectw oraz publikuje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Drużbice, a ponadto wywiesza się na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Drużbice.

§6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Drużbice

mgrTomasz Głowacki

FORMULARZ

DO SKŁADANIA UWAG I WNIOSKÓW DO PROJEKTU UCHWAŁY

W SPRAWIE ZMIANY STATUTU SOŁECTWA

1.  Dokument podlegający konsultacji:

STATUT SOŁECTWA …………………………….

2.  Imię i nazwisko osoby lub nazwa organizacji składającej formularz:

………………………………………………………………………………………

3.  Adres:

………………………………………………………………………………………

4.  Telefon/e-mail:

………………………………………………………………………………………

5.  Zgłaszane wnioski, uwagi i propozycje:

Treść wniosku, uwagi, propozycji Uzasadnienie

6.  Podpis (czytelny) osoby składającej formularz: